jahad_header (5)

برنامه ریزی منسجم، برای حل موانع صنعت شیلات آبادان9/08/20

برنامه ریزی منسجم، برای حل موانع صنعت شیلات آبادان

 

مدیر کل شیلات خوزستان گفت: با وجود محدودیت منابع و اعتبارات، همه تلاش ما این است که با برنامه ریزی منسجم، گامی مثبت در راستای حل موانع صنعت شیلات آبادان برداریم.

خلیل مختار و سید مجتبی محفوظی، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل شیلات خوزستان با مدیرکل شیلات خوزستان، دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر کل شیلات استان ، در جلسه ای که با حضور نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد  موانع مربوط به احیا مجتمع پرورش میگو آبادان، رونق صید و صیادی، لایروبی اسکله های صیادی، حقابه آبزی پروری و راههای توسعه آبزی پروری  را از جمله چالش های  پیش روی صنعت شیلات استان و شهرستان آبادان برشمرد.
فتح الله ابوعلی  افزود: زیر ساخت های مناسبی به لحاظ  وجود آب های شیرین و مجاورت با سواحل در صنعت آبزی پروری خوزستان وجود دارد که می تواند پرورش آبزیان را به دو برابر تولید فعلی افزایش دهد.
وی ضمن تقدیر از حضور ارزشمند نمایندگان مردم آبادان  در مجلس شورای اسلامی و نگاه مثبت آنها به عملکرد اداره کل شیلات استان اظهار داشت: برنامه هایی برای توسعه تولیدات شیلات خوزستان در آینده داریم‌ ولی با محدودیت منابع و اعتبارات مواجه هستیم و نقش نمایندگان مجلس در رفع این مشکلات مهم است.
ابوعلی اضافه کرد: با وجود محدودیت منابع و اعتبارات، همه تلاش ما این است که با برنامه ریزی منسجم، گامی مثبت در راستای حل موانع صنعت شیلات آبادان برداریم.
وی در پایان خواستار حمایت و همراهی نمایندگان مردم آبادان در مجلس برای رفع چالش های پیش روی صنعت شیلات شد‌‌.
 

 

 

 

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.