jahad_header (5)

برنامه ریزی برای برپایی موکب سازمان جهاد کشاورزی در ایام اربعین حسینی

برنامه ریزی برای برپایی موکب سازمان جهاد کشاورزی در ایام اربعین حسینی

در جلسه شورای اقامه نماز که در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد جهت برپایی موکب سازمان جهاد کشاورزی در ایام اربعین حسینی برنامه ریزی و مشورت شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، رییس سازمان در جلسه شورای اقامه نماز با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم و  صفر و پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: باید زیرساخت های لازم جهت برپایی موکب سازمان جهاد کشاورزی فراهم شود تا به بهترین شکل خدمات رسانی به زوار صورت گیرد.

مجید نبی پور اضافه کرد: در همین راستا هماهنگی های لازم با ادارات تابعه ، اتحادیه ها ، تشکل ها، شرکت ها  و صنایع صورت انجام خواهد شد و از کارکنان و کشاورزان ، دامداران و کلیه بهره برداران کشاورزی جهت شرکت در این امر خیر دعوت به عمل خواهد آمد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان نیز گفت: دو فریضه بعنوان فرائض اصلی و راهبردی  از سوی ائمه (ع) در جامعه اسلامی بیان شده است که یکی نماز است و بعنوان ستون دین ذکر شده است و دیگری امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالامیر رجب پور گفت: پایه های تمدن اسلامی بر اساس نهضت اباعیدالله الحسین (ع) شکل گرفته و امام حسین (ع) هدف  قیام خود را امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح آنچه از تحریفات و ناشایستگی ها توسط دشمنان و افراد ناآگاه در مبانی دینی و معرفتی ایجاد شده بیان کرده است.

وی اظهار داشت: یکی از اقدامات مهمی که در سال های گذشته از سوی سازمان در اربعین حسینی انجام شده است برپایی موکب سنگرسازان بی سنگر  و خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) بوده است.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.