jahad_header (5)

بررسی ۹۴ پرونده حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ های خوزستان

بررسی ۹۴ پرونده حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ های خوزستان

 

 

مدیر امور اراضی خوزستان از بررسی تعداد ۹۴ پرونده در کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها خبر داد .

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، جهان شیر سراج الدین گفت : کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغهای استان با حضور اعضاء در دوازدهم خرداد ماه برگزار شد .

وی اظهار کرد: روح حاکم بر قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها ممنوعيت تغيير كاربری اراضی كشاورزی است که با اولویت قراردادن مهمترین رسالت و وظیفه اصلی که حفظ کاربری اراضی کشاورزی است و براساس ضرورت تشخیص و تلاش در انجام کمترین تغییرکاربری اراضی با حساسیت و دقت بیشتر درخواست ها بررسی و مجوز صادر می شود .

 

سراج الدین ادامه داد: در این جلسه تعداد ۹۴ پرونده با موضوعات مختلف شامل انواع طرح های وابسته به کشاورزی، غیر کشاورزی و مشمول تبصره ۱ ماده ۲ نظیر طرح های گلخانه، پرواربندی بره و گوساله، پرورش مرغ گوشتی و بوقلمون گوشتی، بومگردی، مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، شالیکوبی، الحاق به طرح هادی، احداث منزل مسکونی، بسته بندی حبوبات و خشکبار، موزاییک سازی و غیره توسط کمیسیون مورد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.