jahad_header (5)

برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز در رامهرمز97/7/29

 

 

 

برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز در رامهرمز

دو واحد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان رامهرمز قلع و قمع شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز گفت: در راستای  قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و حسب اجرای رأی قطعی مقام قضایی، دو واحد ساخت و ساز غیر مجاز  در اراضی کشاورزی  با حضور نماینده دادستان، مأموران نیروی انتظامی و نماینده مدیریت امور اراضی سازمان  با یک دستگاه لودر قلع و قمع گردید. 

سید مهرداد میرسالاری افزود: این دو واحد  شامل یک ویلا باغ و یک واحد کارگاه تیرچه بلوکی در اراضی کشاورزی روستاهای سرکهکی و بُغدک می باشد که به صورت غیر مجاز احداث شده بود.

وی ادامه داد: طبق ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، انجام اقداماتی چون پی کنی،  خاک برداری و خاکریزی، تخلیه یا برداشت شن و ماسه، دیوار کشی،  احداث هر گونه ساختمان و غیره  بدون داشتن مجوز از کمیسیون مربوطه(تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی)، جرم تلقی شده و ارتکاب کننده  علاوه بر جریمه نقدی از یک تا سه برابر قیمت روز ملک، محکوم به قلع و قمع مستحدثات، برداشت مخروبه و بازگشت ملک به حالت اولیه می باشد.

 میرسالاری در پایان از همه شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر معمول در اراضی کشاورزی با سامانه ۱۳۱ تماس حاصل نمایند.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.