jahad_header (5)

با ارزيابي محصولات مورد نياز خوزستان، شرايط صادرات آن را به روسيه فراهم مي‌كنيم.

رئيس هيأت تجاري روسيه: شرايط صادرات محصولات كشاورزي خوزستان به روسيه فراهم مي‌شود رئيس هيأت تجاري روسيه گفت: با ارزيابي محصولات مورد نياز خوزستان، شرايط صادرات آن را به روسيه فراهم مي‌كنيم. 

به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، نشست مشترك خانه كشاورزي و هيأت تجاري روسيه به‌ منظور صادرات محصولات كشاورزي استان خوزستان ظهر امروز در محل سالن جلسات سازمان نظام صنفي استان برگزار شد.

در اين نشست حسن دشفت با اشاره به مشتركات كشور خود با جمهوري اسلامي ايران اظهار كرد: جمهوري «كاباردينا» در جنوب روسيه قرار دارد و به لحاظ مسافت به كشور ايران نزديكتر است.

وي با بيان اينكه بخش عمده فعاليت كابردينادر زمينه توليد و فروش محصولات كشاورزي است افزود: كشور كاباردينا نيز به مانند ايران در تحريم است، به‌ همين دليل به لحاظ فني در بخش كشاورزي به پيشرفت‌هاي خوبي دست پيدا كرديم تا برداشت بيشتري از محصولات داشته باشيم.

رئيس هيأت تجاري روسيه عنوان كرد: شيوه كاشت و توليد محصولات كشاورزي در كشور ما به گونه‌اي است كه علاوه بر توليد مي‌توانيم ذخيره كنيم.

وي با بيان اينكه محصولاتي را كه قادر به توليد آنها نيستيم و يا نمي‌توانيم انبار كنيم در صدد هستيم از كشورهاي ديگر وارد كنيم تصريح كرد: به‌ همين دليل با دريافت دعوت‌نامه از طرف ايراني وارد استان شديم تا ضمن ارزيابي محصولات مورد نياز، شرايط واردات آن را به كشور خود فراهم كنيم.

دشفت ادامه داد: از مزارع كشاورزي، مركبات و صيفي‌جات در استان بازديد كرديم و در صدد هستيم در زمينه تجهيزات پزشكي نيز مراوداتي داشته باشيم.

وي با اشاره به همراهي نماينده بانك كشور خود در اين سفر تاكيد كرد: همراهي نماينده بانك در اين سفر به منظور ارزيابي مسائل مالي محصولات مورد نظر ما است.

رئيس هيأت تجاري روسيه گفت: طي اين سفر متوجه شديم مردم استان هم از فرهنگ بالايي برخوردارند هم مزارع كشاورزي خوب و توانمندي دارند.

دشفت تاكيد كرد: پس از اين نشست شرايط استان را به لحاظ محصولات و چگونگي حمل و نقل آنها همچنين شيميايي و بيماري‌ها آناليز مي‌كنيم تا در صورتي‌كه طبق استاندارهاي مورد قبول روسيه بود معاملات بعدي را انجام خواهيم داد.

وي در پايان با بيان اينكه كشور ما علاقه‌مند به خريد محصولات استان خوزستان است خاطرنشان كرد: براي ما بايد مشخص شود كه محصولات مورد نياز چه زماني در استان توليد مي‌شود و ما چه زماني نياز به خريد آنها داريم.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.