jahad_header (5)

بازدید سرپرست شیلات خوزستان از طرح های عمرانی شیلات هندیجان

بازدید سرپرست شیلات خوزستان از طرح های عمرانی شیلات هندیجان

سرپرست شیلات استان از طرح های عمرانی شیلات هندیجان بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:  سرپرست شیلات استان در جریان سفر به شهرستان هندیجان با همراهی حبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس اداره شیلات شهرستان از پروژه ۳۹۵ هکتاری و طرح ۱۱۱۱ هکتاری پرورش میگو، همچنین اسکله بحرکان و سجافی این شهرستان بازدید کردند.

پیش از این بازدیدهای میدانی جلسه ای به منظور بررسی و رفع مشکلات موجود جهت تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی شیلات این منطقه در فرمانداری برگزار شد.

در پایان جلسه مقرر شد  با پیگیری های اداره کل شیلات روند جذب اعتبارات از سوی استانداری خوزستان جهت تکمیل برق رسانی پروژه تسریع پیدا کند و تا فصل تولید سال آینده مورد بهره برداری واقع شود.

در جریان این بازدیدها، بهره برداران در گفتگو با سرپرست اداره کل شیلات خوزستان، مشکلات مربوط به اخذ مجوزها، برق رسانی جایگاه قایق های صیادی در بندر سجافی را مطرح کردند و خواستار ارائه تسهیلات ، حمایت و توجه دولت برای تکمیل زیرساخت ها شدند‌.

شایان ذکر است، پروژه ۳۹۵ هکتاری با احداث ۱۰ مزرعه، ایجاد ۲۵۰ نفر اشتغال پایدار و تولید یک هزار و ۵۴۰ تن در سال طراحی شده است.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.