jahad_header (5)

ایمنی انسان در برابر لغزش ها با عمل به ارزش های الهی

 

ایمنی انسان در برابر لغزش ها با عمل به ارزش های الهی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت : ارزشی را که خداوند تعیین می کند در عدالت، صداقت ، پاکی و وفای به عهد وجود دارد و این موارد، انسان را ایمن میکند و انسان کمتر دچار لغزش و آسیب می شود و به یک موجود با ایمان تبدیل می شود.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان،به مناسبت هفته جهاد کشاورزی مراسم عطر افشانی گلزار شهدای سنگرساز بی سنگر با حضور رئیس سازمان نماینده ولی فقیه، مدیران کل، معاونین و مدیران ستادی برگزار شد.

رییس سازمان در این مراسم اظهار داشت: هنگامی که خداوند ارزشی را معرفی می کند به آن اعتقاد داریم و اگر بدی را به پدیده ای منتسب می کند آن را بد می دانیم زیرا به بزرگی ، صداقت ، علم و  گفتار خدا اعتماد و ایمان داریم.

مجید نبی پور اضافه کرد: ارزشی را که خداوند تعیین می کند در عدالت، صداقت ، پاکی و وفای به عهد وجود دارد و این موارد، انسان را ایمن میکند و انسان کمتر دچار لغزش و آسیب می شود و به یک موجود با ایمان تبدیل می شود.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان نیز گفت : امروز هنوز میثاق با شهدا و یاد و خاطره شهدا در دل کارکنان خدوم سازمان جهاد کشاورزی جاری است.

حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور ادامه داد: کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آرمانهای انقلاب و پیام  شهدا را دریافت کردند و تا پای جان پای این وصیت نامه ها و آرمانها خواهند بود.

وی تصریح کرد:امیدواریم که سرمایه ها و توانی که خداوند در اختیار ما قرار داده برای اعتلای کلمه اسلام و سربلندی جمهوری اسلامی به کار ببندیم.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.