jahad_header (5)

ایجاد توازن و تعادل میان فعالیت‌ها و آموزش‌ها از برنامه‌های مهم حوزه نمایندگی ولی فقیه

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در همایش غذای حلال با محوریت ذبح حلال و صید شرعی گفت: ما وظیفه داریم توازن و تعادل لازم را بین انتظارات، فعالیت ها و حتی آموزش ها ایجاد کنیم که این مهم یکی از برنامه های راهبردی ما در حوزه نمایندگی ولی فقیه است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر رجب پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در همایش غذای حلال با محوریت ذبح حلال و صید شرعی گفت: در حوزه نمایندگی ولی فقیه که با نگاه جامعه‌محور برنامه ریزی می‌کند تلاش می‌شود ماموریت‌های واصله از جانب مقام معظم رهبری را به شکل مطلوبی در سطح وزارت و ادارات کل پیاده سازی کند.
وی در ادامه بیان داشت: این جلسات و همایش ثمرات و برکاتی دارد که از جمله آن می‌توان به پیشگیری از آسیب دیدگی جامعه ایمانی اشاره کرد، برگزاری چنین همایش هایی می‌تواند آسیب‌دیدگی و یا گسل‌هایی که در جامعه وجود دارد را شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی کند.

وی ضمن اشاره به نظارت دقیق بر ذبح و صید شرعی اظهار کرد: از جمله برکات و اثرات برگزاری این همایش‌ها در سطح کشور می‌توان به جلوگیری از آسیب دیدگی اجتماعی، جسمی، روحی و روانی جامعه اشاره کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که امنیت سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیت غذایی در جای خود بسیار مهم هستند گفت: ارتقا و امنیت ایمانی و اعتقادی نیز از وظایف مهم ما است که با برنامه‌ریزی برای غذا و شرب حلال می‌توان آثار منفی را از جامعه زدود و امنیت اقتصادی، سیاسی نظامی و غذایی، ایمانی و اعتقادی را در جامعه ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: ایجاد توازن و تعادل لازم بین انتظارات، فعالیت ها و حتی آموزش ها از وظایف ماست و این مهم یکی از برنامه های راهبردی ما در حوزه نمایندگی ولی فقیه است.

حجت الاسلام رجب پور با بیان این مطلب که در کنار آموزش، حضور در میان مردم و تبلیغات باید مهارت را در جامعه افزایش دهیم گفت: همایش غذای حلال این کاربرد را در جامعه دارد که از آسیب دیدگی جدی در جامعه جلوگیری کرده و امنیت ایمانی، تقوایی و اعتقادی را برای مردم به همراه داشته باشد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.