jahad_header (5)

اهمیت کنترل عوامل زیان رسان با هدف کاهش خسارت در مزارع خوزستان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با کنترل عوامل زیان رسان در مزارع می‌توان از خسارت ۳۵ درصدی محصولات کشاورزی جلوگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، ناجی شهیب زاده مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان در جلسه بررسی پروژه های حفظ نباتات استان که باحضور مدیران و کارشناسان شهرستانی برگزار شد ضمن اعلام این خبر گفت: این جلسه با هدف بحث، بررسی و تبادل نظر در خصوص پروژه های حفظ نباتات در استان برگزار شد.
وی به اهمیت کنترل عوامل زیان رسان محصولات کشاورزی در مزارع اشاره و بیان کرد: در صورت عدم کنترل عوامل زیان رسان، شاهد خسارت ۳۵ درصدی به محصولات کشاورزی خواهیم بود.

شهیب زاده در ادامه گفت: در این جلسه کارشناسان مسئول مجری پروژه های حفظ نباتات مطالب کلیدی پروژه های مهم از جمله مبارزه با ملخ صحرایی، کنترل سوسک‌های چوبخوار نخیلات، کنترل علف‌های هرز و مبارزه بیولوژیک عوامل زیان رسان را در اختیار کارشناسان شهرستانی قرار دادند.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که نقطه نظرات، مسائل و مشکلات شهرستان‌ها در این جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم آمادگی لازم برای مبارزه با عوامل زیان رسان محصولات کشاورزی در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ داشته باشیم.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.