jahad_header (5)

امنیت و آرامش امروز کشور ما مرهون از خودگذشتگی و جان بر کفی شهداست

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان همزمان با چهارم خرداد ماه روز پایداری و مقاومت دزفول با حضور بر مزار شهید تازه تفحص شده احمد کاید خورده با آرمانهای امام راحل و شهدای معظم تجدید میثاق کرد
.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید رحمت ا... پریچهر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، همزمان با چهارم خرداد روز پایداری و مقاومت دزفول با حضور بر مزار شهید جهادگر سنگر ساز بی سنگر شهید احمد کاید خورده ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدای معزز، به این شهید تازه تفحص شده ادای احترام کرد.
وی اظهار کرد: امروز توفیقی حاصل شد که برای زیارت مزار شهید احمد کاید خورده از شهدای گلگون کفن شهرستان دزفول، از همکاران جهاد سازندگی و از عزیزانی که در دوران ۸ سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند شرف حضور یافته و از نزدیک به خانواده معظم این شهید والا مقام تسلیت عرض نموده و تجدید میثاق کنیم با عزیزانی که در راه امنیت، آرامش و اقتدار میهن اسلامی از عزیزترین دارایی خود یعنی جان شیرین و جوانی خود گذشتند تا مردم و هموطنان عزیز در آرامش و امنیت در سایه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی کنند.
پریچهر در ادامه بیان داشت: امنیت و آرامش امروز کشور ما مرهون از خودگذشتگی و جان بر کفی عزیزانی از جمله احمد کاید خورده است که جان خود را برای این نظام و انقلاب فدا کردند و با غیرت و همتی که داشتند نگذاشتند دشمنان و دژخیمان بر این مرزو بوم مسلط شوند.
وی همچنین گفت: امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم و از امنیت و آسایشی که در این مرز و بوم ایجاد کردند محافظت کرده و برای سربلندی ایران اسلامی و بهروزی مردم غیرتمند و شریف کشور بیش از پیش تلاش کنیم.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.