jahad_header (5)

اقدام هوشمندانه هوافضای سپاه در عملیات وعده صادق 2

 

اقدام هوشمندانه هوافضای سپاه در عملیات وعده صادق ۲

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اقدام هوافضای سپاه بسیار هوشمندانه بود و دشمن نشان داد هیچ توانی در برابر سربازان ولایت ندارد .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، در پی  عملیات  موشکی سپاه به سرزمین های اشغالی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با سرهنگ پاسدار ایمان خاکسارپور رییس حوزه بسیج شهدای جهاد کشاورزی خوزستان به نیابت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالامیر رجب پور گفت: حمله موشکی دیشب خوشحالی مظلومان و شور و شعف مردم غزه در هنگام حرکت موشک ها را  دنبال داشت کسانی که هیچ کس آنها را نمیدید و دومین وجه خوشایند آن ذلت یهود و اسرائیل بود.

وی اضافه کرد: حجم خسارات وارده برای ما مهم نیست و مهم این است که این اتفاق بزرگ رقم خورد و حالت دفاعی اسرائیل هم کاملا از کار افتاد.

رجب پور تصریح کرد: ای کاش سید حسن نصرالله بود و رجز خوانی  بعد از این عملیات را هم از این شهید بزرگوار می دیدیم.

وی ادامه داد: کشور ما توان دفاعی و عملیاتی خود را به منحصه ظهور رساند و وعده صادق ۲ محقق شد و اطلاعیه سپاه نیز بسیار با صلابت انتشار یافت.

رجب پور  اظهار داشت: اقدام هوافضای سپاه بسیار هوشمندانه بود و دشمن نشان داد هیچ توانی در برابر سربازان ولایت ندارد .

فرمانده حوزه بسیج شهدای جهاد کشاورزی خوزستان نیز گفت: به برکت خون شهید حسن نصرالله  رژیم صهیونیستی در حال زوال است.

ایمان خاکسارپور اضافه کرد: طوفان الاقصی بدنبال  فشارهایی که بر مردم غزه وارد شده بود انجام گرفت.

وی با بیان اینکه از بعد بین المللی اثرگذاری عملیات دیشب بیشتر از گذشته بود تصریح کرد: دلیل تأخیر در پاسخ جنایت های رژیم صهیونیستی تأثیرگذاری بیشتر عملیات بود.

خاکسارپور اذعان داشت:  نتانیاهو  در حال حاضر در حال لاف زدن و گنده گویی با دستان خالی است و کوچکترین حرکت از سوی رژیم صهیونیستی با نابود شدن این رژیم همراه است.

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.