jahad_header (5)

افزایش ظرفیت خرید ۳۰ هزار تنی محصولات کشاورزی در بهبهان

افزایش ظرفیت خرید ۳۰ هزار تنی محصولات کشاورزی در بهبهان
مرکز خرید جدید لنگیرات بهبهان با ظرفیت خرید بیش از ۳۰ هزار تن محصولات کشاورزی بهره برداری شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: با حضور نماینده مردم شهرستان بهبهان در مجلس شورای اسلامی، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان، مدیر تعاون روستایی استان خوزستان، و دیگر مسئولین دومین مرکز خرید محصولات کشاورزی منطقه لنگیرات بهبهان مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدیر تعاون روستایی استان گفت: شهرستان بهبهان یکی از قطبهای کشاورزی استان خوزستان است که سالانه محصولات مختلف و فراوان کشاورزی را از کشاورزان خریداری می نماید و نقش عمده ای در تامین امنیت غذایی مردم دارد.
ضافی پور زرگانی ادامه داد: در منطقه لنگیرات بهبهان یک مرکز خرید در روستا قرار داشت که بدلیل ازدحام خودروها در زمان خرید گندم و بروز برخی مشکلات برای ساکنین روستا و همچنین ظرفیت پائین این مرکز برای خرید محصولات کشاورزی، تصمیم گرفته شد مرکز دوم خارج از روستا ساخته شود تا ضمن تکریم ساکنین روستا، مکانی مناسب برای خرید گندم با تناژ بیشتری را در اختیار داشته باشیم.
وی اظهار داشت :این مرکز خرید با مشارکت اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بهبهان، اتحادیه تعاون روستایی استان خوزستان و همکاری شرکتهای نفتی منطقه و همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به سرانجام رسیده است.
ضافی پور زرگانی اضافه کرد: این مرکز دارای ۱۶ هزار و ۵۰۰  متر مربع وسعت می باشد که می تواند ۳۰ هزار تن گندم را در دل خود جای دهد، برای اماده سازی این مرکز که مجهز به ۶۰۰ متر طول دیوار کشی، باسکول ۶۰ تنی و انبار ذخیره سازی ۵ هزار تنی است ۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی در پایان گفت: یکی از برنامه های آینده ما در این مرکز خرید ،ساخت سیلوی مکانیزه است که امیدواریم بتوانیم با رایزنی ها و پیگیری هایی که به عمل می آید به این مهم دست یابیم.



برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.