jahad_header (5)

افزایش ضریب نفوذ بیمه کشاورزی در خوزستان با استفاده از ظرفیت زنان تسهیلگر

افزایش ضریب نفوذ بیمه کشاورزی در خوزستان با استفاده از ظرفیت زنان تسهیلگر

 طرح افزایش ضریب نفوذ بیمه کشاورزی در جوامع محلی با استفاده از ظرفیت زنان تسهیلگر توسعه روستایی و عشایری خوزستان در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان از اجرای طرح افزایش ضریب نفوذ بیمه کشاورزی در جوامع محلی با استفاده از ظرفیت زنان تسهیلگر توسعه روستایی و عشایری در ۱۰ شهر استان خبر داد.

سید یعقوب هاشمی افزود: این طرح در شهرستان های اندیمشک، اهواز، باوی، بهبهان، خرمشهر، دزفول، رامشیر، رامهرمز، شوشتر و گتوند و با تعداد ۲۰۰ نفر تسهیلگر زن روستایی و ۱۵ نفر زن عشایری در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ، معرفی و شناسایی بیمه کشاورزی، اهمیت، ضرورت و منافع آن در مناطق روستایی و عشایری، استفاده از ظرفیت تسهیلگران زن توسعه روستایی و عشایری در ترویج بیمه کشاورزی، افزایش ضریب نفوذ بیمه کشاورزی در مناطق روستایی و عشایری، بهبود راندمان کشاورزی و توسعه مناطق روستایی و عشایری است.

هاشمی تصریح کرد: آموزش بیمه به تسهیلگران بر اساس برش شهرستانی و به مدت ۲روز برگزار خواهد شد سپس تسهیلگرانی که دوره آموزشی را با موفقیت به اتمام برسانند، گواهی همیار بیمه را دریافت کرده و در مناطق تحت پوشش به ترویج فرهنگ بیمه و ارائه مشاوره های لازم خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: این طرح بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با صندوق بیمه کشاورزی به مدت ۳ سال در نظر گرفته شده است


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.