jahad_header (5)

افتتاح و بهره برداری از طرح های بخش کشاورزی خوزستان در هفته دولت

افتتاح و بهره برداری از طرح های بخش کشاورزی خوزستان در هفته دولت

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گفت: به مناسبت هفته دولت ۶۴ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۳۴۳ میلیارد تومان در استان افتتاح یا بهره برداری می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان گفت: به مناسبت هفته دولت ۶۴ پروژه بخش کشاورزی در استان افتتاح یا بهره برداری می شود.

علی رحم کریمی افزود: در همین راستا ۳۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی می باشد که در زمینه تجهیز ، نوسازی و زهکشی اراضی ، بهسازی کانال های آب کشاورزی، انتقال آب با لوله ، بسته بندی سیزی و صیفی جات ، خوراک آماده آبزیان ، دام و طیور، بسته بندی عسل ، گلخانه و شهرک های کشاورزی، توسعه و نوسازی باغات ، پرواربندب گوسفند و گوساله، مرغداری گوشتی و مرغ تخمگذار، گاو شیری و گوسفند مولد می باشد.

وی اضافه کرد: ۳۱ طرح سرمایه گذاری از محل تبصره ۱۸ نیز در این هفته افتتاح یا به بهره برداری می رسد که اعتبار این طرح ها  ۱۶۱ میلیارد تومان می باشد

کریمی تصریح نمود:  این تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی با تلفیق با منابع داخلی بانک و اعتبارات تبصره ۱۸ ملی در سال ۱۴۰۰ پرداخت شده که  در سال ۱۴۰۱ به اجرا درآمده و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها برای یک هزار و ۴۱۹ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.