jahad_header (5)

اطلاعیه

 

اطلاعیه

احتساب سوابق جبهه بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی توسط  اداره کل امور اداری ، معاونت توسعه و دفتر حوزه وزارتی از طریق مراجع ذیصلاح به صورت جدی در دست پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: با عنایت به اینکه اخیراً سازمان بازنشستگی کشوری در خصوص احتساب سوابق جبهه بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی ابهاماتی را به وجود آورده و نیز با توجه به پیگیری های مستمر و به حق ایثارگران بازنشسته ، ضمن اینکه توجه کلیه سازمان ها و دستگاه های وابسته را به بخشنامه شماره ۹۷۲۳۱/۱۲/۱/۲۲۱۲ مورخه ۰۲/۱۲/۱۳۹۷ معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ضوابط محاسبه حضور در جبهه جهادگران جلب می نماییم.

بدینوسیله به اطلاع می رساند موضوع فوق با هماهنگی و همکاری اداره کل امور اداری ، معاونت توسعه و دفتر حوزه وزارتی ا طریق مراجع ذیصلاح به صورت جدی در دست پیگیری و اقدام بوده و در حال برطرف شدن مشکلات به وجود آمده می باشد.

لازم به ذکر است کلیه مخاطبین فوق اطلاعات کامل و دقیق ایثارگران بازنشسته دستگاه خود را آماده داشته تا در صورت لزوم و با هماهنگی این اداره کل اطلاعات مزبور به سازمان بازنشستگی کشوری ارائه گردد.

نتیجه نهایی پس از رفع کامل مشکل پیش رو متعاقباً به نحو مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.