jahad_header (5)

استمرار عملیات قلع و قمعِ تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی رامهرمز

استمرار عملیات قلع و قمعِ تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی رامهرمز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز گفت : یک مورد  تغییر کاربری غیر مجاز، شامل پی کنی و کرسی بندی و حمل مصالح ساختمانی قلع و قمع و در شهرستان جمع آوری شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز اظهار داشت :در راستای جلوگیری از تغییر کاربری ها و ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغ ها و مطابق با تبصره ۲ ماده  ۱۰قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها یک مورد  تغییر کاربری غیر مجاز، شامل پی کنی و کرسی بندی و حمل مصالح ساختمانی قلع و قمع و جمع آوری شد.

فرشاد مهرابی افزود:قلع و قمع ذکر شده ،حسب دستور دادستان محترم  و قاضی اجرای احکام شهرستان و با حضور نماینده دادستان و کارشناسان جهاد کشاورزی رامهرمز، در اراضی روستای طالقانی  انجام شد.

 

وی با بیان اینکه بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می شود، از شهروندان درخواست کرد قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند

 

مهرابی تصریح کرد:حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها و مقابله با تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی،طبق قوانین و مقررات حفظ کاربری، ادامه خواهد داشت.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.