jahad_header (5)

استفاده از مدیران توانمند با الگوی مدیریتی ائمه اطهار در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

استفاده از مدیران توانمند با الگوی مدیریتی ائمه اطهار در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت:  مدیری که در رأس امور قرار می گیرد باید مقتدر بوده و بتواند به خوبی نیروها را رصد کرده و به صورت بهینه ارتباط برقرار کند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس سازمان در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان ۳ رخداد دینی و ملی بسیار مهم کشور را ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات برشمرد و اظهار داشت: انتخابات یک مسئله حیثیتی است و مشارکت در انتخابات باید حداکثری باشد.

مجید نبی پور افزود:  مدیری که در رأس امور قرار می گیرد باید مقتدر بوده و بتواند به خوبی نیروها را رصد کرده و به صورت بهینه ارتباط برقرار کند.

وی تصریح کرد: تصمیمات اخذ شده توسط خرد جمعی اشتباهات را کمتر می کند ولی گاهی تصمیمات شخص به تنهایی سرنوشت ساز است و باید به جای نرمش ، دارای اقتدار باشد.   

نبی پور همچنین  بر  استفاده از بانوان توانمند سازمان جهت انتصاب در پست های مدیریتی تاکید کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان نیز گفت:  الگوی مدیریتی ائمه اطهار  برای همه ما الگوی اطمینان بخش است چرا که دارای مقام عصمت بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر رجب پور با بیان اینکه  مدیریت اهل بیت (علیهم السلام )یک مدیریت فعال بوده است اظهار داشت: امامان معصوم همچنین نسبت به جامعه تحت مدیریتی خود به طور کامل رصد اطلاعاتی داشتند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی های ائمه اطهار(علیهم السلام) داشتند هدف بود تصریح کرد: اقدامات آنان به صورت پیشگیرانه بود و قبل از وقوع حادثه از رخداد پیشگیری می کردند.

رجب پور اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان یک سازمان حساس، مهم و دارای اهداف بلند است بنابراین مدیریت این مجموعه باید دارای ویژگی های مذکور در حد توان خود باشد و آنها را نصب العین خود قرار دهد.

شایان ذکر است در این جلسه از زحمات علی رحم کریمی معاون سابق برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان تقدیر و حسین بهداروند بعنوان سرپرست جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان منصوب شد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.