jahad_header (5)

استفاده از تمام ظرفیت ای دامپزشکی در مناطق سیل زده خوزستان98/02/03

 

استفاده از تمام ظرفیت ای دامپزشکی در مناطق سیل زده خوزستان

تیم های تخصصی دامپزشکی استان به منظور درمان رایگان دام ها به مناطق سیل زده اعزام شدند .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر کل دامپزشکی استان گفت: جهت خدمت رسانی بهتر به دامداران سیل زده سعی شد از تمامی ظرفیت موجود در استان استفاده شود و به همین علت طی جلسه مشترکی با دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز و نظام دامپزشکی خوزستان هماهنگی لازم جهت اعزام تیم های تخصصی به منظور درمان رایگان دام ها صورت گرفت.

دکتر کنارکوهی افزود: با توجه به استقرار دام های در معرض خطر سیل در کمپ های تعیین شده واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی،شاربن علامتی،آنتروتوکسمی و همچنین سمپاشی بر علیه انگل های خارجی و درمان های حمایتی به صورت کاملا رایگان در حال انجام است.

وی اظهار داشت: همچنین از سوی نظام دامپزشکی استان نیز اکیپ های درمانی بخش خصوصی جهت انجام درمان های رایگان دام های مناطق سیل زده با هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان اعزام شد.

کنارکوهی استفاده از ظرفیت دانشکده دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان را جهت اقدامات کنترلی و درمانی در مناطق سیل زده مهم برشمرد و اضافه کرد: امید است با هماهنگی های صورت گرفته بتوان خدمات شایسته ای را به دامدارن آسیب دیده از سیل برسانیم

وی در پایان از دامداران خواست تلفات دام های خود را جهت دفن بهداشتی با نظارت دامپزشکی سریعا از طریق پیامک   ۳۰۰۰۷۲۰۰۱۵۱۲  و یا شماره تماس  ۳۳۳۳۱۱۰۴ اطلاع رسانی نمایند.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.