jahad_header (5)

ارتقاء صادرات خرما با حمایت از نخلداران خوزستانی99/05/14

ارتقاء صادرات خرما با حمایت از نخلداران خوزستانی

سرپرست بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: حمایت از بخش خصوصی، اتحادیه‌ها و کارگاه‌داران برای ارتقاء صادرات خرما در استان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و کمک به این قشر کمک به تولید خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان در جلسه کارگروه تخصصی خرما گفت:  در حال حاضر ارتباط بسیار نزدیکی میان تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و کارگاه‌های بسته‌بندی در استان خوزستان وجود دارد که این نشان از همکاری، همدلی و اتحاد این قشر برای دستیابی به شعار جهش تولید  می باشد.

تورج نوروزی افزود: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان باید به عنوان متولی بخش کشاورزی در استان، با یاری گرفتن از تمامی زیربخش‌های نظارتی، فنی، گیاهپزشکی و امور باغبانی از تولیدکنندگان خرما حمایت کند.

وی بر پشتیبانی و تامین نهاده‌های مورد نیاز نخلداران تاکید و اظهار داشت: بخش باغبانی به خصوص نخیلات علاوه بر اینکه شناسنامه استان محسوب می‌شود، در زمینه اشتغالزایی نیز بسیار حائز اهمیت هستند.

نوروزی با بیان این که تولید مطلوب می‌تواند زمینه‌ساز صادرات و ارزآوری نیز باشد گفت: حمایت از بخش خصوصی، اتحادیه‌ها و کارگاه‌داران برای ارتقاء صادرات خرما در استان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و کمک به این قشر کمک به تولید خواهد بود.

نوروزی همچنین ضمن اشاره به بررسی و حل مشکلات بخش کشاورزی استان بیان داشت: ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هرهفته با هدف بررسی مسائل کشاورزان به شهرستان‌های استان سفر کرده و از نزدیک در جریان مشکلات این قشر زحمتکش قرار می‌گیرد.

وی بر برگزاری دوره‌های آموزشی برای بسته‌بندی و رعایت مسائل بهداشتی تاکید و عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم نیز با اداره کل استاندارد و همچنین پلیس راهور انجام خواهد شد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.