jahad_header (5)

ارتقاء توانمندی ها در جامعه با آموزش بزرگسالان

 

ارتقاء توانمندی ها در جامعه با آموزش بزرگسالان

دوره مهارتی کاربرد اصول و مبانی آموزش به بزرگسالان در شهرستان کارون برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارون گفت:  دوره مهارتی کاربرد اصول و مبانی آموزش به بزرگسالان با حضور کارشناسان, کشاورزان پیشرو و مددکاران اجتماعی در شهرستان کارون اجرا شد .

جبار حمادی افزود: در این دوره در مورد اهمیت آموزش برای بزرگسالان به عنوان اعضای فعال جامعه، جهت  مشارکت در فرآیند آموزش، به عنوان الگو و راهنما برای سایر افراد توضیحاتی ارائه شد..

وی اظهار داشت: این امر باعث ایجاد انگیزه و ترغیب دیگران به ادامه یادگیری میشود همچنین آموزش بزرگسالان به آنها کمک میکند تا مهارتهای شغلی، اجتماعی و زندگی خود را توسعه داده و در نتیجه توانمندیهای خود را ارتقا بخشند و این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس و نقش موثرتر آنها در جامعه می شود.

حمادی تصریح کرد: در دنیای امروز که تغییرات سریع و پیچیده هستند، آموزش به بزرگسالان کمک میکند تا با این تغییرات سازگار شده و خود را با شرایط جدید تطبیق دهند و سرمایه گذاری در این بخش به عنوان یک راهبرد مهم برای توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع مطرح است و این امر باعث افزایش بهره وری، کاهش فقر و ارتقای سطح زندگی خواهد شد.

 

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.