jahad_header (5)

اجرای ویژه برنامه های بخش کشاورزی خوزستان در 40 سالگی انقلاب اسلامی97/10/12

 

                            

اجرای ویژه برنامه های بخش کشاورزی خوزستان در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی

جلسه برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:  با حضور رییس سازمان ، مدیران کل ادارات تابعه، معاونین و مدیران مربوطه ، کارگروه دهه فجر سازمان تشکیل جلسه داد.

رییس سازمان در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری با شکوه چهل سالگی پیرروزی انقلاب اسلامی گفت: مصداق عینی اقتصادی مقاومتی بخش کشاورزی است.

کیخسرو چنگلوایی به نقش جهاد سازندگی در طول هشت سال دفاع مقدس و آبادانی روستاها داشته است نیز اشاره نمود و اضافه کرد: ۳۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان می باشد و این رسالت ما را نیز سنگین تر می کند.

وی مشارکت پررنگ روستاییان در اجرای برنامه های جهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را بسیار مهم دانست و تصریح نمود: برگراری مسابقات قرآنی، ببرگزاری نمایشگاه و عرضه مستقیم تولیدات روستایی، خدمات پزشکی رایگان در روستاها، اجرای طرح واکسیناسیون دام ها در روستاها، برگزاری نمایشگاه محصولات سالم، برگزاری مسابقات ورزشی ، تهیه کتابچه از دستاوردهای بخش کشاورزی، دبدار با خانواده شهداو ... را از مهمترین برنامه های درنظر گرفته شده در این ایام برشمرد.

چنگلوایی تعداد طرح هایی که در ایام دهه فجر در بخش کشاورزی را ۶۴ طرح با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال برشمرد و ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر فراهم خواهد شد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.