jahad_header (5)

ابلاغ دستورالعمل اجرایی ساماندهی دامداری های روستایی، عشایری و غیر صنعتی

ابلاغ دستورالعمل اجرایی ساماندهی دامداری های روستایی، عشایری و غیر صنعتی

از سوی وزارت جهاد کشاورزی دستورالعمل اجرایی ساماندهی دامداری های روستایی، عشایری و غیر صنعتی موضوع تبصره (۴) ماده (۵) قانون نظام جامع دامپروری کشور اصلاح و ابلاغ گردید.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: معاون بهبود تولیدات دامی سازما ن با بیان اینکه ۸۰ درصد دامداری های استان بصورت سنتی هستند گفت: ۸۰ تا ۹۰ درصد مرغدرای های موجود در استان به صورت صنعتی می باشند

عبدالامیر نیرومند افزود: از سوی وزارت جهاد کشاورزی دستورالعمل اجرایی ساماندهی دامداری های روستایی، عشایری و غیر صنعتی موضوع تبصره (۴) ماده (۵) قانون نظام جامع دامپروری کشور اصلاح و ابلاغ گردید.

وی اضافه کرد: بر اساس این اصلاحیه پروانه دامداری روستایی و پروانه دامداری غیر صنعتی به ترتیب جایگزین کارت شناسایی دامداری روستایی و کارت شناسایی دامداری غیر صنعتی می شود

نیرومند ادامه داد: پروانه دامداری روستایی/پروانه دامداری غیر صنعتی مدرک معتبری است که در محدوده زمانی و مکانی مشخصی بنا بر درخواست متقاضی به منظور انجام یکی از فعالیت های موضوع این دستوراعمل و هویت بخشی دامداری های روستایی و دامداری های غیر صنعتی دارای شرایط صادر می گردد.

وی کلیه خدمات تشویقی و حمایتی مرتبط با بخش کشاورزی ، به دارندگان پروانه های موضوع این دستورالعمل و اصلاحیه های آن اعطا می گردد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.