jahad_header (5)

آنچه داریم از تلاش، ایثار و از خودگذشتگی شهداست

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سی و هشتمین یادواره شهدای ۱۷ اسفند جهاد آبادان با حضور حجت الاسلام و المسلمین صالح آبادی مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و خانواده معظم شهدا به میزبانی جهاد کشاورزی آبادان برگزار شد.
در این مراسم سید رحمت ا... پریچهر رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگرسازان بی سنگر ۱۷ اسفند اظهار کرد: عزیزترین های ما در این روز توسط دشمن بعثی به شهادت رسیدند جوانان عزیزی که همه تلاش خود را برای سربلندی ایران اسلامی این سرزمین مقدس به کار گرفته و در این راه از جان خود گذشتند.
وی افزود در ۱۷ اسفند سال ۱۳۶۳، ۹ تن از مسئولین و فرماندهان پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد سازندگی در محل فعلی مدیریت جهاد کشاورزی آبادان بر اثر حمله هوایی رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند که ما هر ساله در این روز یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام میکنیم.
پریچهر با بیان این مطلب که آنچه داریم از تلاش، ایثار و ازخودگذشتگی شهدای گرانقدر است گفت: باعث افتخار و مباهات است که در این روز در خدمت خانواده محترم و معظم شهدا بودیم.
وی با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری درباره برنامه هفتم توسعه گفت: مقام معظم رهبری بر تامین ۹۰ درصد نیازها در داخل کشور تاکید فرمودند و ما در راستای فرمایشات ایشان و با توجه به جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن تمام تلاش خود را به عنوان سربازان اقتصادی برای کاهش وابستگی کشور به کار خواهیم بست.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.