jahad_header (5)

آموزش سواد رسانه ای به مردم اولویت روابط عمومی ها97/8/6

 

 

آموزش سواد رسانه ای به مردم  اولویت روابط عمومی ها

جلسه هم اندیشی روابط عمومی های سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری، مشاور رسانه ای رییس سازمان، سرپرست روابط عمومی سازمان و مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات  کل تابعه و ادارات جهاد کشاورزی شهرستان ها جلسه هم اندیشی روابط عمومی در سازمان برگزار گردید.

سرپرست روابط عمومی سازمان خشکسالی های اخیر و تحریم های اقتصادی  را ازچالش ها و فرصت های پیش روی سازمان عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی شاه بیت غزل سازمان جهاد کشاورزی می باشد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری نیز گفت: با توجه به تنوع و تکثر اخبار، یکی از اولویت ها ی روابط عمومی آموزش سواد رسانه ای به مردم می باشد .

رضوانی  افزود: امروزه امنیت غذایی از مهمترین مسائل می باشد و ابزار مهم این موضوع اطلاع رسانی صحیح ،  شفاف به موقع می باشد و همین ابزار مانع  از برخی اقدامات منفی از جمله احتکار، گرانفروشی و کم فروشی و ... می شود.

وی با بیان اینکه استان خوزستان با تولید ۱۴ درصد از تولیدات کشاورزی یکی از قطب های مهم کشاورزی کشور می باشد اظهار داشت: بعد از سواد رسانه ای جلب مشارکت جوامع محلی در دستگاه های دولتی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد  به طوریکه برای کاشت نهال ها در کانون ریزگرد ها از جوامع محلی استفاده گردید.

رضوانی ادامه داد: در عرصه شیلات نیز با پیگیری های استاندار و مدیرکل شیلات استان اقدامات خوبی صورت گرفته است که از آن جمله می توان به بهره برداری از فاز ۲ مجتمع آزادگان با مساحت حدود ۳ هزار و ۴۰۰ هکتار و ۱۱۳ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۳ هزار و ۵۰۰ نفر و  مجتمع تولید ماهیان گرمابی شهید احمدیان در خرمشهر با مساحت یک هزار و ۵۰۰ هکتار و ظرفیت تولید ۲۳ هزار تن اشاره نمود.

وی به راه اندازی کانال های مختلف در فضای مجازی جهت اطلاع رسانی به موقع  دروستاها و شهرهای کوچک اشاره کرد.

در ادامه کارشناسان و  مدیران روابط عمومی به ارائه پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.