jahad_header (5)

آغاز مانور مشترک نظارت و بازرسی بر بازار محصولات کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به تشدید نظارت بر زنجیره تامین، توزیع و عرضه کالاهای اساسی، از آغاز مانور مشترک نظارت و بازرسی بر بازار محصولات کشاورزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید رحمت ا... پریچهر رییس سازمان با اعلام این خبر گفت: این مانور به منظور نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در آستانه آغاز سال ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با همراهی بازرسان اداره کل تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و اتاق اصناف استان در شهرستان اهواز برگزار شده است.

وی ضمن اشاره به نحوه برگزاری و تعداد بازرسان حاضر در این مانور بیان داشت: این مانور با ۲۲ خودرو و با حضور ۶۶ بازرس مشترک سازمان جهادکشاورزی و بسیج اصناف و ۲ قاضی تعزیرات اجرا می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خاتمه خاطر نشان کرد: اجرا و برگزاری این مانور ضمن تشدید نظارت بر زنجیره تامین، توزیع و عرضه کالاهای اساسی با هدف حفظ آرامش و ثبات بازار در شهرستان اهواز اجرایی شده و تخلفاتی از جمله گران‌ فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، تقلب، عدم صدور صورتحساب، کم فروشی و عدم درج قیمت را پیگیری و شناسایی کرده و با متخلفان به سرعت و اولویت برخورد قانونی خواهد شد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.