jahad_header (5)

آغاز عرضه مستقیم گوشت قرمز در خوزستان


شعبه عرضه مستقیم گوشت قرمز به منظور حذف واسطه‌ها برای نخستین بار در اهواز گشایش یافت.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان؛ مجید نبی پور رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در حاشیه آیین افتتاح این شعبه ضمن تبریک دهه فجر گفت: سازمان جهاد کشاورزی به منظور ارج نهادن به مردم ولایتمدار استان خوزستان در راستای اهداف برنامه ریزی شده، نسبت به عرضه گوشت قرمز با همکاری اتحادیه دامداران اقدام کرده است.
وی در ادامه بیان کرد: این شعبه به منظور حمایت از دامداران، تولیدکنندگان و عموم مردم به عنوان مصرف کننده و برای حذف واسطه‌ها برای اولین بار در استان راه‌اندازی شده و به صورت مستقیم، گوشت قرمز عرضه می‌کند.
نبی پور همچنین اظهار کرد: گوشت قرمز عرضه شده در کشتارگاه‌ها با نظارت شبکه دامپزشکی کشتار و به صورت کاملا بهداشتی و نظارت شده و با قیمت مناسب در این شعبه عرضه می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان داشت: اولین شعبه عرضه مستقیم گوشت قرمز اکنون در اهواز افتتاح شد؛ در حال مکان‌یابی هستیم تا شعبه‌های بعدی در اهواز و سایر شهرهای خوزستان راه اندازی شوند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ابراز امیدواری کرد: تا قبل از سال نو شعبه‌های متعددی افتتاح و خدمات ارزنده‌ای به مردم ارایه شود.
نبی پور گفت: افزایش قیمت گوشت قرمز در ماه‌های اخیر مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است؛ وجود واسطه یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز عنوان شده است.
لازم به ذکر است، سالانه ۵۴ هزار و ۹۰۳ تن گوشت قرمز در استان خوزستان تولید می‌شود، استان خوزستان با دارا بودن ۱۰۶ هزار راس گاومیش، رتبه نخست جمعیت این دام را در کشور دارد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.