jahad_header (5)

آزاد سازی ۱۲۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان دزفول

 آزاد سازی ۱۲۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان دزفول 

۱۲۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و ۱۲۰ هزا مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان دزفول آزاد گردید .

 

 

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: فرمانده یگان حفاظت اراضی استان

گفت : به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها ۱۲۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و ۱۲۰ هزا مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان دزفول آزاد گردید .

سرهنگ شریفی افزود: اجرای دستور قضایی با حضور گسترده و همکاری نماینده دادستان، ماموران نیروی انتظامی، یگان حفاظت اراضی استان و منابع طبیعی ، کارکنان جهاد کشاورزی ، ادارات آب، برق و بهداری شهرستان انجام شد.

 

وی با بیان اینکه یکی از چالش های مهم بخش کشاورزی تغییر بی رویه اراضی کشاورزی است اظهار داشت: تغییر کاربری اراضی سالیانه بخش عمده ای از اراضی کشاورزی را از چرخه تولید خارج می کند، کاهش تولیدات و کاهش سطح اراضی مهمترین پیامد تغییر کاربری اراضی کشاورزی می باشد.

 شریفی ادامه داد: اراضی کشاورزی به عنوان ثروت و امانت جامعه برای نسل‌های آتی بوده و کسانی که از این ثروت و هدیه الهی استفاده می‌کنند، همواره موظفند از آن بطور صحیح بهره برداری کرده و در حفظ و حراست از آن جهت نسل های آتی تلاش نمایند.

وی در پایان ضمن تشکر از دستگاه قضایی ، انتظامی و اجرایی بابت همکاری در جلوگیری از ساخت و ساز در اراضی کشاورری عنوان نمود: با تعامل و هم افزایی بین دستگاههای اجرایی ، انتظامی و قضایی می توان از اراضی کشاورزی صیانت کرد .

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.