jahad_header (5)

آبزی پروری در خوزستان با انشعابات آب خانگی99/07/05

آبزی پروری در خوزستان با انشعابات آب خانگی

 

رئیس سازمان شیلات کشور گفت: جوانان جویای کار می توانند در زمینه آبزی پروری در منازل با استفاده از انشعابات آب خانگی برای خودشان ایجاد اشتغال درآمد کسب کنند.

 

رییس سازمان شیلات کشور  در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی نخستین و بزرگترین طرح مجتمع متراکم و فوق متراکم تکثیر و پرورش آبزیان کشور در گتوند گفت: این طرح یک زنجیره کامل تولید و پرورش آبزیان است که به مدد نیروی انسانی در استان خوزستان و سرمایه گذاران خوب آغاز شد.

نبی الله خون میرزایی افزود:: طرح مجتمع متراکم و فوق متراکم تکثیر و پرورش آبزیان گتوند ضمن رعایت مسایل زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف آب، زنجیره ارزش کاملی را دارد که  ارزش محصولات تولیدی را به نهایت صرفه جویی می رساند.

وی ادامه داد: استان خوزستان در زمینه آبزی پروری ضمن کسب رتبه نخست آبزی پروری کشور، این وضعیت توسعه یک وضعیت پایداری است و این میزان تولید ادامه دار خواهد بود.

خون میرزایی با بیان اینکه این سازمان آمادگی ایجاداشتغال خرد در منازل را دارد، افزود: جوانان جویای کار می توانند در زمینه آبزی پروری در منازل با استفاده از انشعابات آب خانگی برای خودشان ایجاد اشتغال درآمد کسب کنند.

شایان ذکر است در مراسمی  عملیات اجرایی نخستین و بزرگترین طرح مجتمع متراکم و فوق متراکم تکثیر و پرورش آبزیان کشور با حضور استاندار خوزستان، رئیس سازمان شیلات کشور، فرماندار گتوند نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل، مسئولان استانی و شهرستانی در روستای دوپیران بخش مرکزی گتوند آغاز شد.

 

 

 

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.