jahad_header (5)

مشارکت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان جهت کمک به سیل زدگان98/03/08

مشارکت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان جهت کمک به سیل زدگان

سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با همکاری شرکت نصر میثاق و کانون سنگرسازان بی سنگر ، تجهیزات لازم را به مناطق سیل زده ارسال کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان گفت: پس از وقوع سیل در سال جاری این سازمان با همکاری شرکت نصر میثاق و کانون سنگرسازان بی سنگر اقدام به تهیه برخی اقلام ضروری جهت افراد در مناطق سیل زده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا دغاغله افزود: در همین راستا  ۶۵ هزار پرس غذا از طریق آشپزخانه های مستقر در اهواز( قند و شکر) و جلالیه سوسنگرد طبخ و  بین سیل زدگان توزیع شد همچنین حدود یکصد هزار کیشه خالی تهیه و جهت سیل بند در مناطق سیل زده توزیع شد.

وی  ادامه داد :  آشپزخانه موکب حضرت زهرا تجهیز شد و لوله های پلی اتیلن برای آشپزخانه نیز تآمین گردید.

دغاغله همچنین از انبارداری و توزیع اقلام و تهیه بسته های حمایتی از جمله موادغذایی، لوازم بهداشتی، پوشاک، تشک و آب معدنی و ... جهت سیل زدگان شهرستان های سوسنگرد، شادگان، شوش خبر داد و اظهار داشت: سه دستگاه موتور پمپ، ژنراتور و موتور برق نیز در اختیار شهرستان های شوش، هویزه و باوی قرار داده شد.

وی تصریح نمود: ۵۴ دستگاه خودرو نیز در این ایام جهت معین شهرستان ها ، استانداری و فرمانداری ها قرار داده شد همچنین کمپرسی و ولو اتاقی نیز جهت سیل بند ، حمل علوفه و جابجایی احشام  نیز به کار گرفته شد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.