jahad_header (5)

توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در خوزستان با جذب 42 درصدی تسهیلات98/09/23

 

 

توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در خوزستان با جذب ۴۲ درصدی تسهیلات

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۴۲ درصد تسهیلات خط اعتباری شماره ۷ مکانیزاسیون کشاورزی در استان جذب شده است.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان از جذب ۴۲ درصدی تسهیلات خط اعتباری شماره ۷ مکانیزاسیون کشاورزی در استان خبر داد.

محمد قاسمی نژاد با بیان اینکه یکی از مولفه های اصلی بخش کشاورزی افزایش کمیت، کیفیت و راندمان محصولات تولیدی با توسعه و تجهیز مکانیزاسیون است که علاوه بر کاهش هزینه ها، افزایش درآمد بهره برداران را نیز به دنبال خواهد داشت افزود: نوسازی ناوگان مکانیزاسیون استان با جدیت دنبال می شود و در تلاش هستیم کشاورزان با پرداخت تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون با عاملیت بانک کشاورزی دستگاهها و ماشین آلات به روز و مجهز را جایگزین تراکتورها و ادوات فرسوده و از رده خارج شده کنند.

وی ادامه داد: آخرین آمار جذب تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در خوزستان ۵۰۰ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال می باشد که نسبت به سهمیه اختصاصی یک هزار و ۱۸۸ میلیارد ریال از از جذب ۴۲ درصدی برخوردار است.

قاسمی نژاد اضافه کرد: تاکنون ۲۸۹ دستگاه انواع تراکتور ، ۱۴ دستگاه کمباین غلات ، ۶۵دستگاه کمباین برنج، ۲۵۶ دستگاه ادوات و دنباله بند برای استفاده در طرح های زراعی، باغی، دامی و شیلات جذب شده است.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.