jahad_header (5)

معدوم سازی فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف در اهواز9/12/25

معدوم سازی فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف در اهواز

حدود ۴۵ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در اهواز معدوم شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز گفت: در راستای بازرسی های مستمر کارشناسان دامپزشکی در سال ۹۷ از رستوران ها ، آشپزخانه ها و واحدهای صنفی عرضه کننده مواد پروتئینی خام دامی سطح شهر اهواز حدود ۴۵ تن گوشت و آلایش خوراکی غیر قابل مصرف ضبط و پس از طی مراحل قانونی معدوم شد.

دکتر منصور موسوی نسب مبارزه با بیماری های استراتژیک دامی و نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی را از وظایف اصلی دامپزشکی برشمرد و افزود: در بخش نظارت بر بهداشت فرآورده های دامی که مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهیم کرد که شدت این نظارت ها در ایام نوروز به مراتب بیشتر خواهد شد

موسوی نسب اظهار داشت: هرگونه عرضه گوشت ناسالم و خارج از چرخه کشتار مشمول برخوردهای سخت دامپزشکی و تشکیل پرونده قضایی خواهدگردید.

وی تصریح نمود: یکی از راه های ابتلا به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو خرید و مصرف گوشت کشتار غیرمجاز است‌ و از تمامی شهروندان درخواست داریم که گوشت مورد نیاز خود را از محل های مجاز خریدار کنند .

شایان ذکر است  بازرسان اداره دامپزشکی اهواز در تمام ساعات شبانه روز تلاش خواهند کرد که امنیت غذایی را برای مردم تأمین کنند.

 

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.