jahad_header (5)

در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی افزایش 6برابری محصولات کشاورزی خوزستان

 

در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی افزایش ۶برابری محصولات کشاورزی خوزستان

ستاد برنامه ریزی دهه فجر سازمان جهاد کشاورزی تشکیل جلسه داد.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: ستاد دهه فجر سازمان جهت برنامه ریزی  برای برگزاری مراسمات ایام الله دهه فجر تشکیل جلسه داد.

نماینده دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در این جلسه گفت: تنها حکومت دینی به معنای حقیقی کلمه نظام جمهوری اسلامی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا دغاغله افزود: مردم نقش اصلی و اساسی در برپایی انقلاب اسلامی ایفا کردند و مدیران باید پرتوان و خالصانه به مردم خدمت کنند.

در ادامه جلسه رییس سازمان با اشاره به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب باید برنامه های این دهه متمایز و پرشور تر از سال های پیش برگزار شود افزود: حضور مردم استان در صحنه همیشه پررنگ بوده و در ۱۳ دی ماه استان خوزستان یکی از استان های برتر در برگزاری راهپیمایی معرفی شد.

کیخسرو چنگلوایی ادامه داد: از سال ۹۳ تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان در بخش آب  و خاک هزینه می شود که این فقط قسمت کوچکی  از فعالیت های این سازمان می باشد و این وظیفه ماست که جهت جلوگیری از هرگونه سیاه نمایی به دور از هرگونه تبلیغات و اغراق این فعالیت ها را به تصویر بکشیم.

وی یادآور شد: در سال ۵۷ تولید محصولات زراعی، دامی، شیلات در استان ۲/۵ میلیون تن بود که در سال ۹۵ این میزان به ۱۵/۵میلیون تن رسید.

چنگلوایی در پایان برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه فجر را عنوان نمود که دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح پروژه های مختلف کشاورزی، دیدار با خانواده معظم شهدا،  برگزاری جشنواره های فرهنگی، ورزشی، دیدار با اصحاب رسانه، برپایی ایستگاه صلواتی و شرکت در راهپیمایی از جمله این برنامه ها می باشد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.