jahad_header (5)

خانواده بزرگ جهاد کشاورزی خوزستان، پیشرو در صرفه جویی در مصرف برق و مدیریت سبز97/4/30

 

 

خانواده بزرگ جهاد کشاورزی خوزستان، پیشرو در صرفه جویی در مصرف برق و مدیریت سبز

سازمان جهاد کشاورزی استان همکاری خود را جهت مصرف بهینه برق اعلام کرد.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مشاور رییس سازمان در امور محیط زیست و غذا  از آمادگی و همکاری هر چه بیشتر  این سازمان جهت مدیریت بهینه برق خبر داد.

در پیام ژاله کریمی نژاد آمده است:  مصرف بهینه انرژی را همه ما در این برهه حساس به خوبی درک می نماییم در موارد بسیار "اوج ساعات مصرف برق" را بررسی نموده و سعی بر آن داریم تا استفاده از برق را از آن دامنه حتی المقدور خارج نماییم.

خشکسالی و کمبود بارندگی ها، تولید انرژی برقآبی را تحت الشعاع قرار داده و لازم است برای مدیریت مصرف بهینه آن برنامه ریزی نمود.

در ساختمان های اداری که مراکز نسبتاً پر مصرف انرژی هستند ، می توان با انجام یکسری از راهکارها مصرف برق را متعادل نمود.

خوشبختانه بنا بر دستور استانداری محترم خوزستان، کاهش ساعات اداری تصمیم شایسته در این زمینه می باشد که می توان آن را یک اقدام موثر و کارآمد در استفاده از انرژی دانست که این موضوع دقیقاً در راستای " مدیریت سبز " می باشد.

کلیه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن احترام به این اقدام شایسته، پیشرو در زمینه استفاده خردمندانه از برق در این مقطع حساس بوده و بنا را بر این نهاده اند که انشاالله نسبت به فصل مشابه در سال گذشته میزان مصرف این انرژی تا ۲۰ درصد کاهش یابد.

ضمن اینکه برای استفاده بهینه از آب نیز برنامه هایی در حال اجرا می باشد زیرا مدیریت سبز شامل مدیریت تمامی پارامترهای مرتبط با اهداف محیط زیستی می باشد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.