jahad_header (5)

تجلیل از سنگر سازان بی سنگر در خرمشهر96/12/23

 

تجلیل از سنگر سازان بی سنگر در خرمشهر

پانزدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در خرمشهر به کار خود پایان داد.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: با حضور مدیر کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه در قرارگاه راهیان نور در وزارت جهاد کشاورزی، خانواده های معظم  شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.

مدیر کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و ارج نهادن به ایثارگری ها و توانمندی های سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس از حضور پیشکسوتان جهاد در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

حجت ترشیزی  با اشاره به برخی توانمندی های فنی مهندسی سنگرسازان بی سنگر گفت: خانواده جهاد ۳ هزار و ۳۰۰ شهید، ۲ هزار و ۴۰۰ جانباز و یک هزار و ۳۰۰ آزاده تقدیم این انقلاب کرده و بیش از ۵۴۰ هزار نفر را به مناطق جنگی اعزام نموده است و بدین جهت نقش بسیار مهمی در دوران جنگ تحمیلی ایفا کرده است.

فرمانده قرارگاه نوح نبی و رییس شورای سیاست گذاری قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی نیز  از جمله سخنرانان ویژه این جشنواره بود که ضمن تقدیر و تشکر از حضور جوانان و زائران راهیان نور در مناطق جنگی و بازدید از این اماکن به بیان رشادت های سنگر سازان بی سنگر و راهکارهای مدبرانه و هوشمندانه فنی مهندسی جهاد گران در دوران دفاع مقدس پرداخت.

در ادامه مراسم محمودزاده روایتگر تاریخ و نویسنده کتاب های دوران جنگ به خاطره گویی پرداخت.

در پایان از همسر شهید کسایی شهید شاخص وزارت جهاد کشاورزی در سال ۹۶ و سه تن از راویان جهادگر با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.