jahad_header (5)

بهره برداری از بنادر صیادی خوزستان حلال مشکلات صیادان97/9/12

 

بهره برداری از بنادر صیادی خوزستان حلال مشکلات صیادان

مدیر کل شیلات استان گفت: با بهره برداری از بنادر صیادی در استان مشکلات صیادان حل می شود.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیرکل شیلات استان گفت: با بهره ‌برداری از سه بندر صیادی بحرکان هندیجان، ابوخضیر شادگان و بندر صیادی آبادان بیش از ۴۰ درصد مشکلات تخلیه و بارگیری صیادان استان حل می‌شود.

نبی الله خون میرزایی با اشاره به اهمیت بنادر صیادی در استان اظهار داشت: ساخت سه بندر صیادی در خوزستان از جمله پروژه‌های ملی محسوب می‌شوند که سازمان شیلات کشور تأمین کننده اعتبارات این پروژه‌ها است و در این راستا باید اقدامات با سرعت بیشتری انجام گیرند.

وی با بیان اینکه بنادر صیادی بحرکان هندیجان، ابوخضیر شادگان و بندر صیادی آبادان، سه بندری هستند که روند ساخت آن‌ها در حال انجام است تصریح کرد: در بازدیدی که روزهای اخیر به همراه کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی شیلات کشور، از بنادر صیادی بحرکان هندیجان، ابوخضیر شادگان و بندر صیادی آبادان انجام دادیم، در جریان مشکلات صیادان و آخرین روند ساخت این بنادر قرار گرفتیم..                                  
خون‌میرزایی ادامه داد: مهمترین دستاورد این بازدید میدانی، بررسی مشکلات اجرایی احداث این بنادر و ایجاد بستر لازم برای پیگیری مشکلات صیادان و تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها است.                        
وی با بیان این‌که مبلغ مورد نیاز برای تکمیل این سه پروژه ۵۰میلیارد تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این سه بندر  بیش از ۴۰درصد مشکلات تخلیه و بارگیری صیادان استان حل می‌شود.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.